Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

What's in my bag!!!

 

                                       What's in my bag!!!



Heyyyy girls τι μου κάνετε???Εγώ είμαι πολύ καλά!!!Προχθές εκεί που ξάπλωνα σκεφτόμουν να κάνω και εγώ ένα post με το τι έχω στην τσάντα μου αλλά δεν είμουν σίγουρη για το αν αυτό ενδιέφερε καμοία.Τον τελευταίο καιρό έχω δει και ακούσει να γράφονται και να λέγονται για τις κοπέλες που έχουν κάποιο blog ή είναι youtubers τα χίλια μύρια για αυτόν εδώ τον λόγο λοίπον είπα οτι  ΝΑΙ θα το κάνω μόνο και μόνο για να δείξουμε σε αυτούς που μας κράζουν ότι είμαστε πιο δύνατες και ότι τα λόγια τους όχι απλά δεν μας αποδυναμώνουν αλλά μας κάνουν πιο δυνατές προς κάθε ΜΑΛΆΚΑ και προς κάθε ΚΥΡΆΤΣΑ που δεν ξέρουν ότι αυτό που κάνουμε το αγαπάμε και είναι και το επάγγελμα κάποιον κορίτσιων!!!Γι'αυτό λοιπόν haters φάτε τη σκόνη μας....... ;)

 
 
Αυτά όπως βλέπετε είναι τα πραγματάκια που έχω σχεδόν πάντα στην τσάντα μου ανάλογα με το αν θα είναι μικρή ή μεγάλη!!!Για παράδειγμα όταν θα πάρω μικρή τσάντα θα έχω πιο μικρό τετραδιάκι μαζί μου.Οπώς βλέπετε έχω τα γυαλία ηλίου μου,το πορτοφόλι μου,το ρόζ πορτοφολάκι που έχω μέσα την κάρτα του Ο.Α.Σ.Θ και κάτι υπέροχα μοσχομυροδάτα μαντηλακια,το λιποζάν μου για να ενυδατώνω τα χείλη μου(χειμώνα-καλοκαίρι),το δειγματάκι της κολώνιας μου που όποτε αδιάζει το ξαναγεμίζω,τις τσίχλες μου,μια βουρτσήτσα με καθρεπτάκι(αχρειάστα νάνε),χαρτομάντυλα και τέλος επειδή είμαι πολύ της καθαριότητας έχω ΠΑΝΤΑ μαζί μου τρία υγρά μαντυλάκια της W5 για να απολυμαίνω την λέκανη της τουαλέτας αν είμαι έξω και χρειαστεί.Τα πράγματα ποικοίλουν κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες μου...ξέχασα να προσθέσω οτι κουβαλάω και αντισηπτικό(αλλά έχει τελειώσει)και ομπρέλα αν έχει συνεφιά ή βρέχει!!!
 
 
Ελπίζω να σας άρεσε το post μου κορίτσια και θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα να μου πείτε και εσείς τι κουβαλάτε στην τσάντα σας και δεν το αποχωρίζεστε ΠΟΤΕ!!!See you soon girls :***
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου